2012. máj 22.

Spielberg és Tarantino filmesíti meg a Quirköt

írta: the_daver
Spielberg és Tarantino filmesíti meg a Quirköt

Rendkívüli közös sajtótájékoztatón jelentette be a két rendezőlegenda, hogy filmre viszik a népszerű nyelvtani és nyelvészeti könyvet.quirk2.jpg

„Amint végigolvastam, tudtam, hogy ennek a vásznon a helye. Már maga az alaptörténet is lenyűgöző, de tele van remek csavarokkal is. A kedvencem az, amikor kiderül, hogy vannak megszámlálható, megszámlálhatatlan, és ilyen-olyan főnevek is. Zseniális!” –lelkendezett Spielberg miközben segítői talicskán odahordták a teljes művet. „Az emberek évtizedeken ár csak egy nyelvtankönyvet láttak a Quirkben, de én felfedeztem benne a drámát és az akciót.” –egészítette ki utólag faxon a nyilatkozatát.

„Én már írtam pár kurva jó filmet, de ettől elsőre szétment az agyam.” –avatott be minket a véleményébe Tarantino, aki előreláthatólag a forgatókönyvért lesz felelős. „Szeretném megtartani a párbeszédekben és az akciójelenetekben az eredeti mű szellemiségét.” –tette hozzá, és rendelt egy sajtos negyedfontost.

A szereplőválogatás már javában zajlik, de az már biztos, hogy Bruce Willis fogja játszani a Quirk kulcsszereplőjét, a kiégett nyomozót, aki a hibás ágrajzokra vadászik, míg Christopher Waltz, a Becstelen Brigantyk szigorú SS-tisztje ezúttal a Quirk ikonikus grammar nazi karaktereként fog alakítani. A zenét John Williams írja, míg a speciális effektekért a Michael Bay’s Studio of MegaGiga Mothertucker Explosions felel.

George Lucas a hírre reagálva bejelentette, hogy ha esetleg akkora siker lenne a mozi (amire nagy esély van), hogy trilógiává bővítik, akkor ő szívesen készít hozzá elcseszett előzményfilmeket.

Szólj hozzá

film sztár Quirk