2012. máj 23.

Ártó szellemek a Debreceni Egyetemen

írta: the_daver
Ártó szellemek a Debreceni Egyetemen

Bebizonyosodott, amit sokáig sejtettek a Főépületben megforduló diákok: gonosz szellem fészkelte be magát a földszintre és az első emeletre. A jelenség főleg az anglisztika és a germanisztika hallgatóit érinti.szellem.jpg

„Két hete kértek fel, hogy vizsgáljam meg az épületet.” –emlékezett vissza Gomba Zola szellemirtó, amatőr marijuana-termesztő. „A szokásos tízezres napidíjért vállaltam, hogy különleges eszközeimmel megvizsgálok minden zugot. Mostanra minden kétséget kizáróan kijelenthetem, hogy egy poltergeist, azaz kopogó szellem vette be magát a falakba. Ötvenért ki is űzöm, ha kell.” –fejtette ki a problémát, és meglengette az egyik különleges eszközét, ami számunkra egy egyszerű fadarabnak tűnt, de mit értünk mi ehhez.

A hallgatók először fura zajokra, majd még furább jelenségekre lettem figyelmesek. „Valaki puskát csempészett a padomba a vizsga alatt, amit persze megtaláltak a felügyelők. De nem én raktam oda!" –mesélt hátborzongató élményeiről Simlis Lindácska, anglisztikás hallgató, hipszter. „Ráadásul abból a tárgyból már négyszer buktam. Ez csak valami gonosz átok miatt lehet.” –tette hozzá, és kiemelte, hogy ő már mások előtt hallotta a hangokat.

A szellem jelenléte ezen kívül magyarázatul szolgálna olyan szokatlan jelenségekre is, mint a rendszeresen eltűnő oktatói és tanuló e-mailek, vagy az idő „beragadása”, ami során a hallgatók esküdni mertek, hogy a látszólag másfél órás előadás igazából három óra tizenhét percig tartott.

 

Szólj hozzá

pánik szellem paranormális