Reklámszünet szakíthatja meg az egyetemi előadásokat
A csökkenő állami támogatás miatt az egyetemeknek új bevételi források felé kell nézniük, és a Debreceni Egyetem úttörő megoldással ált elő.
„Úgy gondoltuk, hogy vannak ezek a másfél órás előadások, és a tanárok egyben lezavarják őket, pedig még a félórás Barátok Köztből is 10 perc reklámra megy el.” –magyarázta az isteni szikra kipattanását Dr. Kemény Szilárd közgazdász, elméleti magasugró. „Ezzel két legyet ütünk egy csapásra: az egyetem bevételhez jut, én pedig végre aláírattathatom Horst Fuchs-szal a három éve karácsonykor vett Teflon 2000 sütőt.” –lelkendezett.
Kemény elmondása szerint a gyakorlatban ez úgy működik, hogy húsz percenként az előadó oktató elnémul, és kezdetét veszi a 6-8 perces reklámszünet, ami csak a nevében szünet, mert a hallgatóknak folytatni kell a jegyzetelést. Kemény külön kiemelte, hogy a hirdetések anyagait is számon kérik majd a vizsgákon.
Az akció kiterjed a szemináriumokra, ahol a résztvevők személyesen is kipróbálhatják a produktumokat, és a tömbösített órákra is, ilyenkor a reklámokat is tömbösítik, és a diákok rövid, alig 3-4 órás termékbemutatókon vehetnek részt, ahol csak most, csak ők mindössze kétszázezer forintért juthatnak hozzá a Vákumklíner 4000 csodaporszívóhoz.
Várhatóan ezzel nem csak a bevételek növekednek, hanem a 22-es és 24-es buszvonalakon közlekedő nyugdíjasok száma is drámai ugrásnak indul.