2012. dec 16.

Interjú az UniDebbie főszerkesztőjével

írta: the_daver
Interjú az UniDebbie főszerkesztőjével

A szünet előtt egy különleges cikket hoztunk el a kedves olvasóinknak: Sikerült elkapnunk egy interjú erejéig a méltán népszerű UniDebbie hírportál főszerkesztőjét. Mivel borzasztó paranoiás ember, ezért a beszélgetésre egy csatornafedél alatt került sor, ahol meg kellett esküdnünk, hogy nem tudjuk, ki ő.

UniDebbie: Először is, lenne szíves bemutatkozni?

Kim Jong An: Az UniDebbie főszerkesztője és tulajdonosa vagyok, Abud Damel. 1907. február 31-én születtem Venezuelában.

UD: Gondolom ebből egy szó sem igaz.

KJA: Nem.

UD: Beszélgessünk másról! Honnan jött az oldal ötlete?

KJA: Rendszeresen olvastam a legnagyobb debreceni hírportálokat, és megdöbbenve tapasztaltam, hogy sokszor elhallgatják, vagy éppen elferdítik az igazságot. Ezért elhatároztam, hogy alapítok egy hírportált, ami csak az igazat írja. Azóta kell bujkálnom, mert mindenki rám vadászik.

UD: Ki mindenki?

KJA: Mindenki. A KGB, az FBI, a CIA, a CBA, a zsidók és az arabok, Kína meg persze a Szovjetunió.

UD: De már nincs is Szovjetunió.

KJA: Maga mindent elhisz, amit olvas?

UD: Nem szoktam olvasni, ezért vagyok újságíró. Más: Beszélne nekünk a magánéletéről? Az oldalt sikongatva olvasó lánysereg láttán úgy gondolom, nem lehet problémája a nőkkel. Vagy esetleg éppen szabad?

KJA: Sajnos le kell törnöm a lelkesedést: a szívem már tegnap óta Antal Timié az X-Faktorból. Azelőtt Kaszatibié volt, de a kiscsaj lemosta a másikat a színpadról, ezért váltottam.

UD: Értem. Na és hogy készülnek a hírek? Mi az, ami bekerül, és mi az, ami nem?

KJA: Mi semmit nem hagyunk ki. Az az irányelv, hogy amiről más hallgatna, arról mi még hangosabban beszélünk. Ezért a szerkesztőségi meetingek általában a körömgombáról és a merevedési zavarokról szólnak, de mindent az olvasókért!

UD: Mit gondol, meddig lehet ezt még csinálni?

KJA: Nem is gondolná, milyen kiaknázatlan téma a körömgomba, napokig lehet róla beszélni.

UD: Én az oldalra gondoltam.

KJA: Nos, ameddig kell. Amíg elnyomás van a Földön, mi folytatjuk. Amíg minden repülőre jut egy síró kisbaba, mi folytatjuk. Amíg el nem készül a kettes villamos, mi folytatjuk, sőt, talán még utána is egy kicsit.

UD: Köszönöm az interjút.

KJA: Kérem. Ó, és óvatosan emelje fel a csatornafedelet, mesterlövészek lehetnek az épületek tetején.

Szólj hozzá

interjú villamos paranoia Kaszatibi